Full helg

Helö! Denna helg har varit/är ganska full med evenemang för min del. Igår var ja på jobb, sen till syster och därifrån bar det av till Kyrkslätt för skolning, bowling och mat med det alla arbetskamrater, och kul hade vi! Men bowlingen gav mig en höft som hos en 90 åring. Jag kanske inte behöver beskriva hur jag bowlade.. inte föratt jag har någon susning men :P Var hemma nångång kring 00 inatt och föll som en stock i sängen. Men imorse vaknade vi tidigt och började grejja det sista inför idag, och nu är allt klart! R håller på och lagar mat och jag ska snart släpa mig i duschen med min seniorhöft. Här får ni lite bilder på hur det ser ut fär hemma hos oss nu!


Vitrinskåpet och bokhyllan i vardagsrummet


Senkki


Byrån i tamburen


Och några speglar


Och en supersomrig matta i köket för 4,95€


Och en totalt utmattad hund. Man måste ju vara med överallt helatiden så man blir ju trött.

Men nu ska ja ta igen allt som jag missat denna vecka i bloggvärlden, hörs kanske senare!

Btw, idag har vi bott exakt 1 år i vår lägenhet. Sjukt!

Kommentarer
Postat av: mamsen

De e no så jääääklit fint hemma hos er nu.

2011-02-07 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0