Äntligen!

Äntligen fick jag hunden att slockna, så nu ska ja göra skolgrejjer. Hoppas liiiite på att få de klart idag, men de kan nog vara en dröm blott. Måste se. Någå destumera födisbilder får ni klara er utan, ja börjar få angst över alla projekt, rapporter och analyser som ska vara klara innan denna period är klart. Bl.a så har jag sådana härligheter framför mig som en inlärningsrapport på 8 sidor, 2 IA-rapporter ca 5-6 sidor/rapport och en massa kundarbeten och andra evenemang. Om jag känner mig själv rätt så är det lika bra att göra detta nu, annars kan de bli brått, och jag vill göra detta ordentligt!





Kommentarer
Postat av: mamsen

Tummen upp bara. De går no bra. Säger äckelhurtiga mamsen.

2011-02-11 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0