Sådärja

Hehe, skulle bara lägga mig och mysa men boysen i sängen och såklart så somnade jag. och vaknade kl 1. Snyggt, nåja, steg upp coh började städa och nu är det klart. Guud va skönt att ja städade lite under veckan så att de int va så myky nu. Möblerade även om i köket, och jag gillar de. Hela köket känns större liksom!





Och så städade ja balkongen. Moppade tillochmed golvet!


Ååh, ja kan knappt vänta att ja får köpa blommor och plantera dem i mina fina krukor och lägga fram dom!

Så nu tänker ja ta det chill tills Tyke vaknar, sen fara en sväng till hundgården med honom och sen göra klart ett arbete som har deadline ikväll. Men änsålänge --> chill!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Så fint de blev. Köket helt annorlunda.

2011-04-11 @ 17:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0