19.23

Ja.. Nå hur gick de nu sen då..?

Ja va nervös som ett svin, sprang omkring som en huvudlös höna med ripuli. Stressrökte och var allmänt irriterad på allt och alla..

Men sen vetni, bara ja fick ur mig de första orden så sen löpt de som smort! Inga problem. Och nu e ja så jävla stolt över mig själv att ja kom över min nervositet. Jamena, ja ha aldri tyckt om att stå framför en publik, de ha aldri vari min grej, och nu då ja faktist gjorde de så tammifan de känns bra!

Ja ha fortfarande inte lärt mig att laga en länk hit, men gå in på Yle Vegas hemsida under menyn Västnyland och lyssna på intervjun!


Jag och Sabin

Mer bilder kommer nästa vecka (hoppeligen).

Men nu ska ja bara ligga på soffan o slöa, är ganska sjuk i kroppen efter att ha stått i nästan 2 timmar såatt.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du ser ju ut som Ellen Jokikunnas ju.

2011-04-01 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0