Onsdag.. eller va de Tisdag?

Haha, alla dagar smälter ihop till en enda röra numera. Men snart nalkkas semestern! Gud va skönt. Fr.o.m Söndag så är jag odödlig i 2 veckor! 2 fucking veckor!! Det enda jag har planerat är att nästa helg far vi troligen till Sjundeå igen, men annars är allt öppet! Helgerna spenderar ja troligen med älsklingen och mamma och pappa på stugan. Far dit redan på Lördakväll denna vecka och visar bilderna på lilla Tyke, dom ha inte sett dom ennu, inte konstigt med tanke på att ja inte ha vari ledig ennu sen ja kom hem från Sjundeå. Bläh. Meen, sånt är det, man får inte alltid som man vill.

Det har annars åskat inatt igen. 3dje natten i rad nu som det åskat, och regnat som fan! Åskan stör mig inte, vaknade kring 07 av att det dundrade men var senare tvungen att stänga sovrummsfönstret föratt regnet smattrade så hårt mot fönsterplåten så ja kunde inte sova. Men sen kröp ja ner i sängen och lyssnade lite på åskan och somnade om :)

Min sötaste har annars födelsedag idag! Han fick en jakttidning + öl och tobak av mig igår. Hehe, de e ju tanken som räknas! O va ska man lixom ge åt honom, när han inte själv heller vet vad han vill ha. Men ja ringde till mamma och sa att han säkert skulle uppskatta VN en tid framöver, så nu får vi hem den :) Kiva att ha någonting att läsa när man äter morgonmål, och R har någonting att läsa på skithuset. Han har tragglat igenom mina VR:s säkert 50 ggr.

Men nu ska ja börja laga mig klar för jobbet. Kväll igen. Suck. Nåja, mer pengar kommer det på kvällarna än på morgonturerna. Ja blir rik :P

Update kanske ikväll. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0