Hettan..

Alltså gad, var har all denna värme kommit ifrån? Och varför kan den inte vänta tills 2-15.8 för? Jag lovar, med min tur så kommer hela Augusti att vara skitväder, så är det alltid! Men idag var ja nästan glad över att jag varit på jobb, för när ja steg upp o sku fara på morgontobaken så kännde jag mig som en grillkorv som kastats på grillen, de sved något på mina ben och då satt ja ute vadå, 5 minuter? Nackdelen med våran balkong är att den är så djupt in i väggen, så det blåser ingenting när man sitter där. Blöh. Men vettniva, nu ska ja fara o lägga ugnen på, vi ska laga batonger med R, med skinka o gurka o tomat o grejjer, namnam :)


På balkongen för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0