Big day tomorrow

Jepp, imoron åker jag och älsklingen iväg föratt spana in våran lilla bebis i Sjundeå! Börjar bli ganska nervös men på ett bra sätt! Funderar mest på hur uppfödarna är, valpen vet ja att är just sån som jag vill ha honom, men uppfödarna? Nåja, har ju nog pratat med dem i telefon 2 ggr och skickat en massa e-post så hon låter trevlig.

Har iaf idag varit ledig och tagit mig an projektet städa-lägenheten-från-knut-till-knut, och lyckats! Har skrubbat WC byttan, badkaret och lavoaren så nu skiner det nästan lika fint där som det gör i tidningarna. Nästan.

Nåja, men nu ska ja kolla på lite film och sen gå och lägga mig. R är på keikka med sin far och kommer väl hem framåt småtimmarna så honom orkar jag inte bli uppe och vänta på!

Bloggar mer imoron, eventuellt före vi far till Sjundeå, men iaf efter det, så får ni se lite bilder på mitt lilla hjärtegryn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0