Sry..

men ja orkar verkligen inte lägga upp någå bilder just nu! Kom hem för några timmar sen, men är ganska trött så ja ska nog bara chilla. Men grejjena som ja hadd beställt va iaf jättebra! Men de ble ganska sent i Tallmo endå, vi kollade film med pojkana, trevligt! Var till Pörssi med svärmor, körde J till träningarna och sånt.

Mina ögon är sjuka.. hoppas att inte R ha smitta mig för då fan.. Men ja känner mig inte febriger eller så så ja hoppas att de e av att solen ha lyst så mkt idag att ja typ ha.. spännt mina ögon.. eller någå!

Imoron tror ja att ja ska fara o hälsa på mamma på hennes sista semesterdag :/ synd att vi int hadd semester tillika, sku man ha kuna umgås lite mer.

Men nu ska ja si på lite TV o sen fara o sova. Skönt att R e hemma, han ska vara ennu imoron. Stackars lilla är sjuk, sååå synd om honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0