Solbränd och syster-senario (?)

Stavningen kanske inte var helt korrekt där, men skit i det!

Har iallafall kommit hem nu! Storstädade lägenheten på Fredan, jobbade Lördag och sen iväg till stugan. Testade även navigatorn och hon hittade t.o.m till stugan, hyvä! Gjorde inte så mkt igår, chillade och metade lite från bryggan och så. Vaknade imorse kring 09 och var ganska pigg så ja steg upp och åt frukost. Sen iväg och meta i det blåsiga men soliga vädret. Tängte inte på att man kanske borde ha smörjat ansiktet lite innan vi for ut, så nu ser ja ut som en tomat :P



Lite fisk fick vi till en början, jag metade med mask och syster med löjjor. Hon fick napp och skulle börja dra upp, men det okända under vattnet ville inte som vi, så vi hamnade ta håven till hjälp. Det hela gick ungefär till på följande sätt :

Syster - Härrigud va e de, va e de!? Ta hååååven!
Jag - Dra dra dra! Va fan e de!?!

Jag - EN GÄDDA!!?!
Syster - Fyfan uii, va fan ska vi göra!? Fyfan va ful de e!!
Jag & Syster - MAMMAAA!! Hjääälp, hu ska vi döda den??!
Syster - Den stirrar på mig härrigud, hu ska vi få ut kroken?
Jag -  MAMMAAAA, vi far hem NU!

Så upp med ankaret i en helvetes fart och snabbt iväg hem. Det är otroligt hurdan kraft en såndär har, fast den endå var "bara" typ 2 kg. hehe, ganska roligt när man tänker på det nu i efterhand. Tänk om någon sku ha sitt oss? Hauskimmat kotivideot material tror ja :P


Arma gäddan

Så de va de veckoslutet i ett nötskal! Och vet ni vad.. nu har ja semster 2 veckor! Gud va skönt, behöver inte fundera på någå fan, kan sova hela dagana om ja så vill! Förutom nästa veckas Lörda, då ska vi ti Sjundeå igen <3


Men nu ska ja ta o fixa mina naglar och vänta på att R kommer hem, har inte sett honom sen Torsdan.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jättefin bild på Armagäddon.

2010-08-02 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0