Haha

(mamma, Infinity är en skitbra låt från 2008 som alltid gör mig på partyhumör, lyssnar alltid på den när ja känner mig lite nere)

Orkar inte blogga mer idag, är skittrött efter alltförlite sömn inatt och en relativt aktiv dag. Tänker kolla på lite Tv, dricka lite te och äta creamcrackers (stavningen där?) och sen krypa ner under täcket och försöka att inte tänka på att jag ska vara i skolan från 8.30-16 imoron och ha ett och samma ämne under hela dagen ; Butik och Display! Kan inte ens beskriva hur ivrig jag är över morgondagens skola, not. Men ska iaf till Sjundeå imoron, så lite bättre endå.

Fan va ja känner mig rotiger. Blä.


Kommentarer
Postat av: wingman

Haha så jag skratta då jag läste din mamis kommentar, att VAD va de du behöver???? :'D



Tack för hjälpen idag, utan dig sku int utställningarna bli av <3

Och stavningen på creamcracker va helt rätt ;D



puss o kram!

2010-08-26 @ 00:06:00
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: mamsen

Nåja, nu vet jag å va du behövde.

2010-08-26 @ 13:35:25
Postat av: Systern

Hehe... skriv många svåra (?) ord så mamsen har riktigt fullt upp! fniss Men i övrigt låter det som att du behöver litet sömn och ett mindre ansträngande jobb! ;) Kramis!

2010-08-27 @ 09:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0