Fredag va de visst

Cha! Fint väder ute idag! Har suttit en stund på balkongen, men de blev lite väl varmt. Som ja ha sagt tidigare så e våran balkong så djupt inne i husväggen så de blåser typ ingenting där så man klarar int av att sitta där såvärst länge.

Dagens planer är att städa, byka, diska och sen fixa lite på bilen, måste nämligen byta tändstift i den konstaterade jag här för någon dag sen så vi ska göra de lite senare ikväll bara R kommer hem o ja ha städa klart osv! Älskar att pilla på bilar :)

Så ja ska nu snart börja ta mig i nackan och börja städa sen måst ja också tömma digikameran såatt ja har ledigt minne på den imoron, vi ska ju ti Sjundeå igen så <3 efter de blir de kaffe hos J som far till Åland nästa vecka föratt studera :'( min lilla J. Neinei, han e ju förfan stor nu redan, men ja kommer ihåg när han ennu gick i lågis då ja börja hänga i Tallmo. Men iaf, så efter de ska vi bara hem via och söka lite saker och sen iväg ner ti stugan, troligen, om int de blir alltför sent i Tallmo. Dom hadd ju endå lova sånthär väder hela helgen, så nog måste man utnyttja de lite! Färgen ha börja försvinna från mig nu den me, så ja måst nog sola lite imoron.

Uppdaterar kanske någå ennu ikväll, får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0