Boy do I have news!

Ja vet att många har väntat på detta, så nu kommer det. Till Midsommarhelgen flyttar denna lilla kille in hos oss;  











Skruttig som få, men han är alltså en renrasig Dobermann.

Så nu har ja ladda upp här hemma allt som behövs;

Har en hel del att skaffa ennu, men somtur så har vi ju en del grejjer från att Tykis var valp! Ni sku bara veta hur glada vi e! Så ska vi bara hoppas att Tykis är snäll med lillen, men det borde inte vara nåt problem, han har kommit överens med alla hundar hittills :D

Nu ska ja städa upp lite här hemma, och sen gå och slänga mig i solen lite, laga mat och börja söka mig mot syster och därifrån bär det av till Hartwall föratt se Cesar! Weiii!!!




Kommentarer
Postat av: Micki

Söt, sötare, sötast. <3



Vad mer kan man säga? Tänk att dom e så där små från början...

2012-05-29 @ 11:37:00
URL: http://trasselbacka.blogspot.com/
Postat av: C

ÅÅÅH, vad mycket jag väntat på det här inlägget! :D Lillen är så söt så det är nästan lite hemskt <3



Ha så kul i Helsingfors, jag vet att du har väntat på det!

2012-05-29 @ 18:16:07
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0