Sådärja

Nu har vi flyttat in och fått ordning på det mesta, lite lådor finns det här och där, men inget akut! Skulle endå vara i behov av lite vintersemester föratt få ro i själen med allt som är kvar, men man får plocka lite om kvällarna bara. Lägenheten skall städas på Lördag och sen är den finito. Och på tal om finito, men ur en annan synvinkel så är min bil finito. Jag är så fruktansvärt trött på allt som har med bilar och göra och kunde köra ner den i sjön, fanskapet har bara fel. Och tror ni inte att den gick sönder typ 2 dagar före flytten? Jofan, det gjorde den. Så nu har jag världens bästa systers bil till låns tills jag får min bil fixad och sen tänker jag sälja den och köpa en ny. Inte sprillans ny, men lite ditåt. Men nu ska ja jaga hunden runt huset när han envisas med att stjäla vedklabbarna och föra dem kring huset, och sen börja söka mig i säng. Hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Micki

Grattis! :D



Pics???

2012-03-07 @ 09:47:32
URL: http://trasselbacka.blogspot.com/
Postat av: C

Härligt med huset och mindre härligt med bilen. I väntan på bilder.. ;)

2012-03-07 @ 21:23:36
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0