Long time no see

Jag skall vara ärlig, har helt enkelt inte orkkat blogga. Och faktum är att nu när vi bor på landet (hehe) så har man en massa att göra helatiden, så att sitta framför datorn och försöka skriva något klokt är inte så högt uppe på min viktihets-lista. Men jo, vad har vi grejjat med? Har Benson här under helgen, grejjat ute på gården (försvinn nu all snö!!) jobbat och dödat flugor. Finns i MÄNDER här nu när solen värmer på dagarna.

Imron jobbar jag kort dag, och efter det skall jag och göra en polisanmälan och sen hem och grejja på gården, hoppas att vädret hålls fint. På kvällskvisten kanske jag pyser iväg till Mam och Pap, men får se. Nu ska ja betala på lite räkningar och sen kolla på lite Tv innan ja slocknar bort. Hörs igen (när inspirationen finns)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Så går de när man flyttar ut på landet. Mycke att göra + friskluftsförgiftning, hehe.

2012-03-29 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0