De senaste dagarna

Har grejjat på, ingen extra och nu luggit hemma med feber de 2 senaste dagarna, men imoron tänker jag fan endå pina mig på jobb, blir knäpp annars.

Har inte så mycket nytt att dela med mig av, nästa vecka kommer lilla killen hem och sen är det bara en vecka kvar tills min semester börjar, sköönt!

Och staketet runt gården börjar ta form så småningom, nästa vecka borde den vara klar :D Nu ska ja läsa lite bloggar och sen se vad man kan hitta på, inte så mycket med tanke på att jag fortfarande har feber, men kanske se en film eller något.


Galen? Kanske lite :)


Famnen full med hund :D



Kommentarer
Postat av: mamsen

Små små tåttor med svarta naglar. Puss på dom.

2012-06-14 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0