Helgen

Har haft massor att göra denna helg, därav den sega uppdateringen. Fredagen bakade jag och grejjade p lite här hemma, Lördan var det jobb + mat ute + kaffe och idag har vi städat.

Känns som att jag håller på att bli sjuk, men tempen visar undertemp så man vet ju inte. Hoppas som fan att jag klarar av att vara på jobb hela veckan, har massor att göra på jobbet. Som vanligt så har man ju aldrig egentligen tid att bli sjuk, inte jag iallafall. Nu ska ja mysa med Tykis lite innan vi far ut en sväng!


Kommentarer
Postat av: c

Ta en c-vitamins brustablett och häll dit 25+ droppar echinaforce så tammitusan har du nog inga flunssakänningar nästa morgon. Låter som en gammal mommo men de funkar på riktigt 8)

2012-01-09 @ 00:41:41
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: mamsen

Gott råd av c. Hoppas du mår bättre idag.

2012-01-09 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0