28.1

Moimoi. Alltså vi har så jävla mycket på gång, så jävla roliga grejjer! Så dom stunderna som jag inte har något att göra, så bara planerar och funderar jag. I Februari/Mars händer der saker, men mer om det nästa vecka, när jag ha hunni berätta åt alla viktiga, så sen tar vi det här på bloggen.

Annars då? Inget nytt, ledig helg! Idag har jag faktiskt inga planer, kanske jag tar mig i nacken och gör något nyttigt. Imoron blir det nagelfix och roligheter på eftermiddagen. Men nu ska ja gå och röka och sen se vad man skulle göra med denna dag.

Kommentarer
Postat av: Micki

Oooo va ja kommer att förhöra dej imoron! ;o)

2012-01-28 @ 14:02:01
URL: http://trasselbacka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0