Söndag

Idag har vi inte gjort mycket. Var en sväng till svärmor på mat, sen kaffe med C. I snöyra! Lär ska inte se mycket av min gubbe när det snöar sådana mängder. Han lpogar på nätterna och jobbar på dagarna. Arbetsnarkoman? Javisst.

Annars då? Inget nytt, väntar påatt dagarna ska gå såatt vi kan besöka vårt hus. Ja ni läste rätt, hus! Vi flyttar in i ett eget hus i månadsskiftet :D men mer om det när det börjar närma sig. Har fått lägga band på mig själv föratt inte börja packa och planera redan! Nu ska ja äta lite Fazers blå och dricka iskall mjölk till och sen börja söka mig i säng. Och ni har väl inte glömt vad som händer på Tisdag? Jag blir ytterligare ett år klokare, man borde ju vara ganska kolk redan efter 22 år, men tja. Nej, nu svamlar ja igen, avslutar här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0