I'm not dead

Mooi, jo jag lever nog :)
Det har varit så mycket på gång nu, så ja ha inte ens hunnit tänka tanken att kolla läget i bloggvärlden, aldra minst att uppdatera min ägen blogg. Så vad jag vi gjort? jag har fixat på gården så att min rygg skriker efter hjälp, R har tagit ut skog, vi har vart in till byn och umgåtts med andra hundar, jag har klippt klorna åt grannens hund, jobbat som en galning, slagits med bykmaskinen (helt i onödan), fått mina naglar fixade, Tyke har jagat hjortar och jag i min tur jagat honom, varit till Salo och bytt bil (får hem min nya pärla på Torsdag) funderat hit och dit på fyrbent tillskott i familjen och allt mellan himmel och jord. Måste seriöst börja uppdatera oftare, hinner ju glömma allt vad vi gjort :D

Men nu ska ja ta en trött och lat hund med och gå och hälsa på gubbarna i skogen, sen hem tillbaka och börja laga mat åt dem. Hörs igen!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Moin. Kolla just på Voice. Sipola va nog bäst denhär gången. Saara blir nog hans mesta motståndare nästa vecka. Dom andra kan han sopa golve me. Ha ni vari ute hela dan i solskenet eftersom Tykis e trött?

2012-04-15 @ 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0