3.4

Idag efter jobbet kom mamsen på besök och vi drack en kopp te och gav oss sen ut i skogen med Tykis. Traskade på en god stund och sen hem tillbaka och glo lite i rabatterna och fundera vad det tänker växa där (bara SNÖN FAR ÅT FANDERS) ytterst trevligt!

Vad som var mindre trevligt var att idag har jag fått lön vilket betyder att alla räkningar skall betalas, wohoo.. Nåja, smakar det så kostar det säger dom ju. Och fattigare lär ja ska bli om vi far och söker en ny bil åt mig i helgen.

Aja, nu ska ja laga nåt att äta och sen börja krypa i säng. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag sov som en liten gris efter vår skogspromenad, sen när jag blivit ordentligt varm. Skönt va de.

2012-04-04 @ 17:02:07
Postat av: Ia

Herrigud va ni e hurttiga! Jag åt ett halvt paket jaffakex och såg på ostoskanava. Var e mina hurt-gener???

2012-04-04 @ 20:57:21
Postat av: mamsen

Du har dom nog Ia. Du bara int bryr dig om dom. Vem ha sagt att man måst bry sig om alla gener? Ingen. Jag bryr mig just aldrig om mina städningsgener, putsakylskåpsgener, föraroskisgener. Mina läsgener har jag däremot skött om så dom blivit JÄTTESTORA.

2012-04-05 @ 19:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0