23/4/12

Idag har det varit fart på! Kom hem från jobbet, lagade lite mat och både mig och hunden och sen ut på länk. Efter det fortsatte jag att grejja med mina små projekt. Har grävt upp och svängt myllan i gamla krukor och lådor och flyttat lite på dem.


Ska se senare under veckan vad ja ska ha för växter, har inte bestämt mig än.


Så tog vi in ved..


Så gick vi en promenad i skogen och PLITS, så brast Tykes band.. Tur så blev han lika paff som jag så han fattade inte att han va lös! Hade en massa fina skogbilder som ja sku ladda upp, men min mupp-dator vill inte ladda dem (?) så ni får en valpbild som ja inte ha ladda upp tidigare..



Aja, nu ska ja börja gå och lägga mig, hörs igen när blogg inspirationen slår till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0