Naglar

Kom just hem från nagelfix, supernöjd!


Bilden tagen ur Mickis blogg

Blir så irriterad.. Om jag skulle ha kunna hålla käften fast så sku ja nu sitta här med ett par RayBan pilotare.. Hittade ett par på hyllan i matbutiken, men tror ni inte att mitt samvete inte räkte till föratt snabbt som fan gömma dem i handlankorgen? Nej, såg en kille som sökte efter sina solglasögon och kunde inget annat än ge de fina RayBan solglasögonen till sin ägare.. Samvete grr!


Nu ska vi snart börja pysa iväg in mot stan, skall ut och eta med svärmor och efter det en sväng till M&P föratt söka mina grejjer som jag fixade igår. Ni får bilder lite senare ikväll, i promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0