as promised

Tidsinställt inlägg här hej!
Är på jobb som bäst. Lovade ju igår att ni skulle få bilder, men var så trött när jag kom hem igårkväll så ja slocknade i soffan kaputt. Men här kommer bilderna iaf!


Före..



Efter



Före



Efter

Efter

Före



Efter




I love you PinoTex :)


Såklart hade jag ju en trogen vän med mig när jag pynjade. Han låg för det mesta på gräset och njöt av solen :)

Nu sitter jag här på jobbet och börjar bli lite smånervös.. Om 10 min ska Tyke in till veterinären för operation. Skall nog bara vara hemma med honom ikväll och hela dagen imoron.

Hör av mig senare ikväll om hur han mår!






Kommentarer
Postat av: c

Håller tummarna för att allt går bra för mitt lilla gudbarn på operationen! :)

2011-09-20 @ 03:00:25
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0