16.9.2011

Kände mig någålunda mänsklig, så jag for en sväng till Säästö (woho liksom) föratt söka nya tossor, Tyke tuggade lite på dem igår så nu får ja skoskav av dem. Lite annat fastnade det ju såklart i fingrarna med:


Skorna då, bekväma och lätta, super sen när ja börjar springa igen!


En ny lampa åt Tyke (att ha i tamburen, där han är när han är ensam hemma)


En fin väggklocka till köket (dessa två dock från jysk)


En ny lykta till balkongen, bättre bild kommer senare.

Imoron ska ja måla. Jepp, måla. Tänker inte säga vad, det får bli ett eget inlägg imoron ;) Nu kolla på film och sen sova. Nattnatt!


Kommentarer
Postat av: c

Blev lite avis på klockan, den e jättefin! Du får se till att krya på dej snabbt nu för snart kommr jag hem från Åland o då vill jag kaffa me dej! :) sori att jag int har ringt ti dej alls, jag har typ 5€ kvar på saldo o de ska räcka länge ennu. Men om du vill snacka bajs o berätta va de händer i knutarna så får du mer än gärna slå en pling. Sköt om dig! )

2011-09-17 @ 16:59:45
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0