12.12

Goddag.

Mitt tillstånd har inte blivit bättre, men ej heller sämre. Stabilt kallas det väl? Var en sväng till M&P igårkväll och Tykis hittade något gammalt att rulla sig i, så det blev akut hundtvätt igårkväll, men nu luktar han gott igen :)

Idag skall jag inte göra mycket, knäppa på en maskin med tvätt och städa upp lite här hemma, men först tror ja att vi ska kolla på någon gammal film, får se vilken det får bli. Sen ska ja gå igenom köksskåpena och se om jag hittar något som inte hör hemma där( lever ennu i hopp om att kunna fara på loppis på Söndag)


Det finns iaf 1 typ som tycker att det är kul att jag är hemma

Kommentarer
Postat av: mamsen

Man riktigt ser hur rena o vita ben han har.

2011-10-21 @ 17:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0