Sådär

Nu har hunden varit ordentligt ut, disken är diskad och det som det lönar sig att städa här hemma städat. Och så har jag plockat fram kläderna till Onsdagen. Men som jag sa tidigare kvar jag och C till Lojo på Lördagen, och här är vad jag kom hem med:


Tykes favoritgodis Starsnack. Dessa med ko-mage som smak.


Ett äkta läderhalsband med nitar för ynkka 8€!


Det är storleken 45 och jag har det nu i sista hålet. Nästa halsband behöver han en 50:a (!!!)


Och en stor hård boll åt Tyke att leka med. 8,50€ betalade jag för den då den var på -50%.

Och lite smått och gott från City Market.


Så tonade mamma mitt hår på Lördagkväll :)



Och så var jag till frissan imorse och klippte håret inför Onsdagen.

Så nu vet ni det. Nu skall jag laga lite papper som jag skall ha med till övningen imoron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0