Hur känns det att vinna VM?

Jävligt bra kan jag säga :D

Altså gud, ja kolla just på firandet från torget i Hesa, och ja brukar aldrig, aldrig bli känslig med sånthär om man vinner heller förlorar, fosterland blablabla, men nu måst ja nog medge että tuli kyllä tippa linssiin. Och det som gör mig så glad (förutom att vi spöade svennarna) är dessa unga killar som spelade! Alla tängt typ i början av denna sesong att det kommer att skita på sig föratt den största delen av dem är oerfarna osv, och här fick vi nu på käften alla såatt vi teg!

Har bara gått omkring med ett stort leende på läpparna. Hur kan man inte älska dessa gossar? Det blev inte så mkt sömn inatt, först matchen, sen kunde jag inte sova, låg bara i sängen och stirrade i taket och typ ihanaa leijonat ihanaa. Och sen vaknade ju byns alla lätkäfreaks till liv och körde runt-runt-runt och bara skrek. Men det är det värt!

Nu ska ja gå och tvätta mig, så länge vi ennu har vatten (=badrumsremppa på G)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0