Onsdag.

Har annars blogg.se någon oskriven lag på att dom alltid raderar grejjer varje månad? Nu hade jag nämligen inga kommentarer (alls), ej heller något under senaste händelser..?

Imoron ska jag iaf spendera hela dagens i H:fors med mina klasskamrater. Kommer att bli riktit kul, ska se om jag har någå pengar att shoppa lite för ;)

Har annars inte så mycket att berätta, är upptagen mest helatiden nu när skolan började igen, så ni ska inte förvänta er någå höjdar-uppdateringar här inte. Ska nu kanske kolla en film eller någå, bara ja inte somnar, sen laga lite skolgrejjer och packa Tykes väska, han ska ti Mommo&Muffa imoron när R har kväll och jag vet inte när jag kommer hem från Hesa. Om tågena håller tidtabellen så ska ja vara hemma kring 20, men med våran tur så kanske vi är hemma först på Fredag, vem vet. Men nu ska ja chilla lite, bara ja inte somnar..

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ha en bra da i Hesa imoron så ses vi på kvällen.

2011-03-02 @ 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0