Morjens!

Kom just in, ha nu plocka fram kläder för imoron och sitter och väntar att R kommer hem, så ska ja laga naglana sen (igen) och gå och duscha. Träffade på en kvinna med seriösa mentala problem idag. Vi var ute med Tyke och så kommer det en kvinna gående emot med sin rullator. Hon börjar locka på Tyke innan vi ha hunni enda fram och pratar babyspråk med honom. Så då tänker ju jag att hon vill hälsa, så ja låter honom gå lite närmare henne och mittiallt, medan Tyke sitter på marken framför henne och viftar på svansen så skriker kärringen (på finska då) Nejnej låt den inte komma hit! Den bits! Så lite cofused så säger ja att han e supersnäll och biter inte, men då skriker hon lika hysteriskt igen att ja ska ta bort min bitande byracka därifrån..

Alltså PÅRIKTIT! Hur jävla myky vrickade människor finns de egentligen? Altså denna kvinna måste ju ha haft någå mentala störningar. Grannen såg hela showen och kom och sa till mig att jag skulle ha borda släppa hunden på henne, även om han aldri sku göra något åt nån, för hon hade gått omkring i matbutiken i 2 timmar bl.a såatt.

Först blev ja ju förbannad, men sen börja ja skratta. Stackars kvinna vetni, hon hade nog säkert en lite röd och en liten grön gubbe mellan sina öron tror ja. Huhhu, tur så är man själv "normal" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0