Dagen då

Vaknade kring 8 av att Tyke låg under mina ben under täcket och svettades (?), slumrade en stund och steg sen upp för att fara på jobb. 10-14, sen hem ett varv och så ville R bjuda mig på mat, så vi for till karis. Efter det hem tillbaka och packa bastuväskan och iväg till M&P på bastu och hemlagad pizza :) Hundarna sprang som dårar ute på åkern nu när skaran håller igen ,och såklart blev ju min kamera hemma :@ , så sen lite bastu och allmänt chill och nu sitter ja hemma på soffan. Är ganska sugen på att sitta uppe hela natten och kolla på gamla filmer, men ja tror att ja sku somna efter 15 min av den första så.

Ja ha btw haft elohiiri under mitt öga i 2 dagar nu, så jäävla störnade! Kul sendå att stå och seriöst försöka berätta om innehåll, proteinmängd, fettmängd i hundmat osv åt kunder när det rycker i ögat som aldrig förr. Kul!



Ni vet inte hur jag saknar detta :(


Imoron ska ja gå igenom alla mina foton så håll utkik, en bildbomb kan vara på kommande!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Härlig bild. Härliga tider.

2011-03-27 @ 19:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0