22.59

Kul att vakna imorse och konstatera att det har bytt till sommartid och jag hade sovit till 11.30    -.-
Sommartid i all ära, men jag fullkomligt HATAR att vakna och konstatera att jag ha sovit bort halva dagen, utan att ha krabbis. Har man krabbis är allt acceptablet.

Mina stygn har läkt bra, har nästan inte ont alls mer, lite river det till ibland, men inte så farligt. Ska kolla på lite Tv och sen krypa i säng i nya, rena sänglakan i en städad lägenhet. Underbart!

(sori, de blev ingen bildbomb idag, blev upptagen med en mass annat)


I början av sommaren hade jag bleka ben och nästan svart hår.


Imoron måste ja gå igenom alla mina bilder (om ja hinner ;)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja men tänk att du har sommarsandaler på fötterna.SOMMARSANDALER!!!!!!!!!! Längtar så.

2011-03-28 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0