18.51

Min kropp är ganska konstig, eller inte konstig men jävligt smart egentligen! Imoron ska ja ju och dra ut 2 visdomständer (auh, i know) och nu kvälln före så börjar den enda böka på sig vilket gör att de e ganska sjukt där. Är det bara ett sammanträffande? Or does the fucker know that we are killing it? Säg det.

Hade en jävligt onödig dag i skolan. Fick inget klokt gjort. Förutom att printa ut 350 frågeformulär som ska vara ifyllda till måndag. De e 700 sidor de ska ja berätta för er. 50 per knopp, och då ska vi räkna med att jag är sjukledig iaf imoron som vi hade reservera hela dagen till att få dem ifyllda. Men ja fixar de nog, de gör ja allti ;) Nu börja mina ögon svida me. Kanske att min kropp hysteriskt försöker hindra mig från de som ska ske imoron? Nej, smart kan den endå inte vara. Nu ska ja ringa ti mamma. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0