Härliga Söndag

Gud vilken skön dag! Steg upp ganska tidigt (för att vara ledig), gick till butiken och inhandlade senaste skvallret och en hundtidning, samt lite vindruvor och satte mig på balkongen och bara njöt av det underbara vädret i någon timme. Efter det for vi alla 3 ner till stranden och simma (enbart den 4 benade simma) och sen till hundgården föratt han skulle torkka innan vi kom in. Efter det tog jag en power-nap och nu sitter jag på balkongen med datan i famnen och skall snart ut med dogin igen.

Igår var vi med familjen ut och fira att jag blev klar från skolan. Åt god mat i det bästa av sällskap; R, Mor, Far, Mommo, E, D och Mattis. Väldigt angenämt kan jag berätta! Imoron kallar jobbet och på Tisdag tror jag att jag skall styra kosan mot stan och inhandla nåt kul för mina presentpengar!

Men nu har vi besök av självaste svärfar, så jag skall sluta nörda och vara lite social. Later!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Jo, de ha varit en fin dag idag. Igår va me en mysig dag. Två kiva efter varann. Jee.

2011-06-05 @ 17:24:18
Postat av: Ia

Jepp, du sku kunna bli färdig från skolor mera, så sku vi ha orsak att va ut och äta oftare! De va jättekiva igår!

2011-06-05 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0