Det borde finnas en lag..

.. på att man måste slänga lika mycket gamla kläder som man köper nya. Nog visste jag att jag hade en hel del med kläder, men inte ens nära på.. Jag samlade en hel svart sopsäck med kläder som ja inte skall ha, och då är jag nojjig med mina kläder. Har svårt att kasta saker överlag. Nå, började kring kl 2 idag att tömma, sortera och städa upp. Kl 19 var jag klar, - några tobakspauser. Nå, men nu är det fixat iaf, behöver jag inte göra det under semestern. Har annars bara denna vecka och lite på nästa kvar, sen är det ledigt! Iochförsig bara 2 veckor, men endå! Hoppeligen så är det bra väder, men det är inte huvudsaker. Bara jag får vara hemma med mina 2 favvisar så är allt bra, och nog vara lite socialt där emellan såklart :)

De va de för idag, hörs kanske imoron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0