Badrum och lite annat

Har varit en varm dag på jobbet. Men endå fick jag lusten att tvätta fönstrena (!?) på jobbet, så nu är det gjort för denna sesong. När jag kom hem blev jag positivt överraskad, alla kakel och all fogmassa är på plats WEHEEI! Så efter att varit ut en sväng med hunden passade jag på att tvätta bort den överlopps massa och damm som fanns på golvet.


De kommer att bli så fiiiint!


Remontti-Tyke måsta ju såklart vara med och kolla att allt gick rätt till (?)

Kommer nog att måsta tvätta golvet och väggarna ett x antal gånger ennu, men att man nu ser att det är på slutrakan känns så otroligt skönt! Och det som jag väntar aldra mest på är att få STÄDA detta jävla hus. Moppa golvet, slänga allt remont-skit som ligger omkring och torkka allt damm! För vetni, att leva i en lägenhet med badrumsremont som inte är städat på snart 4 veckor är inte kul.

Nu ska ja kolla film och vänta att R kommer hem och sedan gå i husets dusch föratt tvätta bort all fogmassa som jag har mellan tårna.

Kommentarer
Postat av: D

snyggt badrum!!!

2011-06-09 @ 08:23:29
Postat av: mamsen

De blev jättefint. Snyggt att fogarna på golvet har just den färgen. Inte alls för mörkt tycker jag.

2011-06-09 @ 16:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0