Pinsamt x 100

Hehe, jo vi for och simma och det var skitkul.






Och sen gick vi hem, och just utanför ytterdörren kände jag efter i fickan, and guess what, inga nycklar! Nåjo, reservnycklar finns, det är ju bara att ringa till någon. Bara och bara, men när man inte har någon telefon att ringa med då!? Så jag fick gå och ringa på några dörrar i trappan föratt få tag i en telefon att ringa till R, såatt han kunde komma och hämta nycklar. Tur så öppnade en rar gammal gubbe dörren så jag fick ringa till R (som var det enda telefonnumret jag kom ihåg utantill i all härva) och han kom och hämtade nycklarna. Jag har låst ut mig 1 gång tidigare och då hade jag endå telefonen att ringa med. Nåja, så har man prövat på det med.

Så, medan vi satt ute på gräsmattan och väntade på nycklar passade vi på att ta några bilder:





Nu ska ja laga nåt gott kvällsmål (?) och sen kolla på lite Tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0