Javet..

De ha vari tyst här, men det beror helt enkelt på att jag inte har semester längre. Sad but true. och att jag har varit hundvakt hos mamma och deras internet fungerar inte. Men somtur så gillar jag mitt jobb så det är inte så paha :) Om 20 min är det veckoslut och visst är det skönt. Var lite ovant att vara ledig 2 veckor och sen komma tillbaka och jobba 5 dagar i streck (brukar ibland ha 1 dag mitt i veckan ledig). Imoronbitti är det start mot landet, så ja ska packa ikväll. Måndag är jag ledig och då ska jag och Tykis gå till mamma. Jag räknade lite och det blir 7,5 km. Blir trött bara ja tänker på det, men vi skall klara det!

Nu ska ja städa upp lite här, sen och handla och sen efter Tykis som har firat sin födelsedag hos mamma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0