Gina Tricot

Goddag. Har kännt mig som en äkta hemmafru idag. Steg upp ganska tidigt, åt en stor frukost, gick ner till butiken och handlade för hela helgen, satt mig i solen och läste lite, var och simmade med hunden, hängde tvätt och nu rullar andra maskinen med tvätt. Och så fick jag en liten överraskning när det plötsligt ringde på dörren och jag fick mitt paket från Gina! Där var bara tyvärr ½ min beställning, antar att den andra med räkningen kommer så småningom. Hade ju helt glömt bort att jag beställde därifrån, så därför kom det som en liten överraskning :)



Var ju också och simma med Tykis och han simmade riktit långt både igår och idag! Far säkert en gång till lite senare, så då skall ja ha kameran med så får ni lite bilder. Men nu ska ja sätta mig i solen en stund och läsa och sen börja med maten. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0