Tisdag

Igår vaknade den lilla materialisten inom mig, blev superglad över min nya telefon och vår nya Tv! Det är inte ofta vi köper saker, så kicksen blir ganska bra när man sen köper nåt kul! Tv:n älskar jag, LG:s 32" LCD och min nya Nokia är min nya baby :)


Earl fick vara med också ;)


Jag diggar den starkt!

Sådär annars så ha ja idag vari på jobb hela dagen. Eller först på praktik 6h och sen på jobb efter det. Är nu ganka trött, så ska så småningom gå ut på kvällspromenad med Tyke och sen vänta att R kommer hem.

De va de.

Kommentarer
Postat av: C

Uuh, very nice! :D nu när ni har både stor teve så att halvblinda jag ser nåt OCH gästtäcken så kommer ja på leffailta ti dig snart :D

2011-01-04 @ 19:43:40
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: Nilla

Wuhuuuu!! :D Äntligen större tv och ny telefon! :D Men hördu varför e du på praktik på jullovet? :P

Hoppas du har de bra! :) Kram

2011-01-04 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0