Ibland blir jag arg..

..så arg att jag lägger volymen på fullt och kör som en cp. Nånä, int riktit men nästan. För det första så skall man inte gå till matbutiken mellan 16 och 17 om man vill hålla sitt god humör (man sku kuna tro att det börjar bli hungersnöd i Finland). För det andra skall man inte gå till en viss matbutik i Karis om man ska ha leverpastej på tub eller Smart Mint. För det tredje så ska man inte köra i Raseborg överhuvudtaget, hur jävla svårt kan det var att ploga ordentligt? Och för det fjärde så ska man inte gå över parkeringen till den lokala matbutiken (som jag tvingades fara till föratt få min tobak) för då blir man nästan överkörd av en 195år gammal gubbe med mössan nerdragen över ögonen med mopobil.

Så vad har vi lärt oss idag? Gå inte till matbutiken ; det finns inte det du ska ha och så riskerar du att bli av med livet påvägen.

Kommentarer
Postat av: mamsen

De e säkert samma gubbe som kör låååångsamt mitt på vägen varje tisdagmorgon kl 9.30. Han e nog för gammal att läsa bloggar hoppas jag, annars får jag skämmas. Han sku genast veta att jag menar honom om han läste detta.

2011-01-27 @ 17:28:11
Postat av: Cessi

Haha, man fick sig ett gott skratt efter det här inlägget iaf :D (till skillnad från mina inlägg som jag får, satans mongolider som ska skriva tröga kommentarer, anonymt dessutom!!) men jag vet hur det känns, har hållit på att få sammanbrott många dagar i rad i stan :S

2011-01-27 @ 19:40:22
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0