19.21

Halo!

Idag har jag finslipat mitt projekt på Bromans och imoron ska andra skyltfönstret göras och sen blir det utvärdering. Aningen nervöst, men jag är ganska nöjd med min insats, så må de nu inte gå bra. Sådär annars så har ja inget nytt att berätta, jobbar bara och chillar hemma. Förutom att jag gjorde vinterns första (och hoppeligen sista) slam. Ja va påväg ut från bilen igårkväll hos mamma. Steg ut på snön (med is under) och innan ja hann lägga ut båda benen, så låg ja spagat, med ena bene på förarsete och andra på backan. Auh! Hade inte så sjukt igår, men imorse hadd ja nog lite svårt att slippa opp från sängen. Men de måst ha sitt förfittigt ut när ja lå där :D

Men nu ska ja ge mat åt dogin o sen fara ut!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hujeda.De blir alltid mest sjukt följande dag.

2011-01-13 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0