15.01

Snart ska ja pysa iväg på några timmar jobb, men före de så ska ja svara på en komentar jag fick. Anledningen till varför jag var på praktik igår var föratt jag var sjukledig från praktiken för en tid sen. Skolan har de reglerna att om man är sjuk från praktiken måste man jobba in den, vilket i sig är ganska logiskt föratt det finns så många som missbrukar det annars, iochmed att arbetsplatsen sällan begär sjukintyg av praktikanter, men dumt endå, för inte behöver du ge upp en ledig dag från jobbet om du har varit sjukledig? Aja, lite knäppa grejjer ibland, men måste man så måste man. Nu ska ja plocka fram maten som ja ska ha me till jobbet och sen fara. Måste in via Bromans och söka en Pandoraberlock, som min svärmor hade glömt att skaffa före det blir helg imoron! Men höres ikväll, adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0