Klick!

Beställde just nya skor åt älsklingen och imoron ska jag och se på nya åt mig själv. Hade ett par på spaning från Nelly.com men dom hadd hunni fara slut :( men kanske ja hittar imoron, tänker iaf gå med de paret jag har nu denna vinter men man kanske hittar något på REA till nästa vinter. Imoron ska jag även och köpa nytt halsband åt Tyke (igen). Den lilla banditen växer så de bara knakar om de. Fick köpa ny matskål åt honom också i Fredast, för tredje gången, föratt hans dagsportion skall rymmas dit (nej vi ger inte för mkt mat åt honom, exakt den mängd som Royal Canin rekomenderar). Och så ska jag till Arbetshälsovården imoronbitti föratt kolla om jag är i någå lunda normal (?), så jag ska nu fara och duscha och sen krypa ner i min nybäddade säng med doftande rena lakan. Och JO, jag städade faktiskt idag, allt förutom badrummet. När jag skulle börja med det blev jag vrålhungrig och konstaterade att vårat kylskåp var ganska tomt så jag for till butiken och just när jag kommit hem blev jag inbjuden på mat i Tallmo, så det bar av dit föratt äta och söka med R&T som jag jagade hemmifrån föratt få städa ifred ;)

Det var den Söndagen som blev helt ok, fast det kändes hopplöst imorse men mycket fick jag gjort iaf!

Fick klagomål här tidigare att jag är snål med mina bilder, så här kommer en. Gammal med endå, och shit vad han har vuxit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0