Blööh

Kom just hem, åt en Knäppens biff (igen) och är nu helt proppad. Hittade en "ny stig" imorse när vi va ut med Tyke, den går längsmed viken, så jag hade tängt ta lite bilder idag när det var så otroligt fint väder, men min akku dog helatiden så de gick inte :S Men imoron ska ja försöka igen! Men med min tur så är det väl mulet imoron. Så med andra ord har jag inte någo bilder som är up to date så ni får nöja er med en gammal:

Såhär fräsch var jag i somrast och nu ligger man som en blek degklimp i soffan. Sköönt. Sommar, anyone?


Kommentarer
Postat av: Cessi

Jaaaa, sommar hit också tack. Fyfan, -30 just nu :S



Bilderna i stallet blev jättehärliga, även om 50 av 60 var värdelösa haha :P

2011-02-20 @ 01:44:50
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0