23:45

Halo!

Kanske att jag sku informera er lite om vad som är aktuellt med mig för tillfället? Har nämligen lite trevliga och mindre trevliga saker att berätta.

Vi tar de trevliga först; Att jag nu är ledig 5 dagar i rad, sen 2 dagar jobb och helgen ledig. Att jag är så lyckligt lottad att jag har världens bästa man. Mina vänner är de bästa man kan tänka sig. Att jag har en familj som bryr sig om mig.

Sen tar vi de lite mindre roliga : den 22 Mars kl 10.30 skall jag och riva ut 2 visdomständer. Auh. Kommer att vara ganska dålig iaf samma dag, så den har jag redan fixat ledig, och hoppeligen så överlever jag dagarna därefter så att jag inte behöver ta mer ledigt från skolan.
Så hur förbereder man sig för ett sådant ingrepp? Burana och Soppa. Kan inte direkt säga att jag ser fram emot detta, men sen är det över och jag behöver inte dras med dessa 2 fanskap.  

Men nu började hungern ta över, så ja ska ta en bananyoghurt och sen gå och lägga mig. Sköönt att få sova länge imoron!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vi tänker inte RIVA någo alls. Vi petar FÖRSIKTIGT ut dom, så de så.

2011-02-19 @ 09:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0