10.48

När ha jag senast uppdatera denhär tiden? Hissus, känner mig riktit duktig. Iaf så ska ja snart börja söka mig mot stan till frissan. Efter det ska jag till Säästö föratt söka nya brännaren (heter de faktist så?) till Zio, hon blev halvblind igårkväll, sen till matbutiken och söka lite mat tills imoron samt hårfärg. Senare ikväll ska ja till M&P. Pappa ska fixa lyktorna och mamma (hoppeligen) tona mitt hår.

Har inte riktit bestämt mig för hur ja ska klippa mig idag. Enbart toppa, klippa kort hår, slingor? Äh, får se när ja kommer dit. Ska nog troligen klippa mitt hår kort till sommaren. Orkka med långt hår när det är +30 grader. Nåja, nu ska ja kolla lite bloggar och sen börja söka mig mot stan.


Har varit vaken 1 timme typ. Äh, den bjuder jag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0