Ojoj

Igår var den bästa kvällen på länge! Ävan om den började lite knaggligt i ett packat NoX, men fullt av teinin, dålig musik, snusk i wc:n mm. Så efter första drinken siktade vi kosan mot Lojo, och Prime var the place to be! Dansade till lite över 03, drack gott och hade gott sällskap! Så SKÖNT att vara på ett ställe som hade K22, utan teinin eller andra som man kände. Jag tror starkt att Prime kommer att vara krog nr. 1 i fortsättningen!

Ja vet inte vad det var med NoX, för 1 år sedan var det ennu kul där, men nu gjorde man inget annat än himlade med ögonen åt folk. Så det var nog sista visiten dit för vår del + att vi betalade 10€ in där, medan bara 7,50€ i Lojo. 

Idag mår jag helt ok, är nog trött och så, men nästan ingen hedare. Skönt det också ibland. Men jag måste nog erkänna att efter gårdagens partaj var jag nog inte helt säker på var jag befann mig när jag vaknade imorse, men somtur hemma i min säng :)

Nu ska ja snart bege mig ut i regnet med Tykis, som annars är helt slut efter att ha varit hos M&P övernatt när vi var ut, han sov 2 timmar på soffan med mig hos M&P efter maten, och nu har han bara sovit sen vi kom hem. Aja, hörs imoron! 


Kommentarer
Postat av: mamsen

Sätt nu hit bilder på NYA soffan, den e så snygg.

2011-12-19 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0