Det här jävla vädret

Jag har alltid haft den inställningen när det kommer till vädret, att det inte lönar sig att ta någon stress iochmed att man endå inte kan påverka om solen lyser eller om det regnar wcpapper. Men nu börjar jag nog bli förbannad. Inte bara föratt man är trött 24/7, vill dö varje gång klockan ringer på morgonen, eller drar en djup suck varje gång man kollar ut genom fönstret. Men föratt julfiilisen existerar inte. Den petade till mig ett varv när det kom lite snö, men i samma takt som snön försvann så stack också fiilisen. Det är liksom 10 dagar till julafton. JULAFTON, kan ni fatta?

Kommer ihåg när man var en liten knatte och man hade snö enda upp till öronen denhär tiden på året. Visst är det lite jävlit med mycket snö; halt på vägarna, bilarna insnöade osv. men det är dethär jävla mörkret som tar kål på mig. Skulle det vara snö skulle det vara lite ljusare iaf. Och när man annars är negativ så tänker man (eller jag iallafall) för mycket vilket aldrig är bra. Inte i min situation iallafall.

Men somsagt så är det ingen idé att sura över vädret, man kan endå inte göra något åt det. Men lite måste man få klaga ibland..

Kommentarer
Postat av: Anonym

De emörkt o jävligt jo, o jag håller på o river o klääääser i mina möbler. Dom e för stora på nåt sätt. Få se vad de blir, ork int skuffa på dom mer ikväll iallafall.

2011-12-14 @ 19:55:31
Postat av: c

Drick Verve så lovar jag att det blir lättare att stiga upp från sängen ;)

2011-12-14 @ 21:44:54
URL: http://svansarochskor.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, bra fösäljningsargument C :D

2011-12-15 @ 13:23:53
Postat av: c

Det är inget argument, det är ren fakta ;)

2011-12-15 @ 20:39:28
URL: http://svansarochskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0