Nöjd Söndag

Det blev en riktigt super lyckad Söndag:


Tyke var superdutkig på marknaden, pep lite emellan, men annars superduktig. Gick omkring och kolla på alla människor och hälsade på bekanta.


Vi tog en liten paus och åt vi lite plättar. Folk tycks tro att nosgrimman är en kuonokoppa..? Vet inte hur många gånger jag hörde ordet kuonokoppa eller den bits medan vi gick. Men ja klagar inte, vi fick iaf så någålunda ifred, utan att det kom så mycket folk fram och ville klappa (som det finns här i byn när man är ut) Men superstolt matte är jag iaf :)


Efter att vi kommit från marknaden förde ja bara hem Tykis till en aningen krapulatisk husse ;) och sen iväg till Micki på nagelfix. En basic fransk manikyr, är supernöjd! Nästa gång det kanske blir lite glitter?


Efter nagelfixen styrde vi kosan mot M&P där E och M redan var med hundarna. Dogina kutade som vanligt. Hullu x 2 på bilden liksom?


Sen när vi kom var vi nog lite trötta..

Imoron gäller det veterinär i detta hus, och annars en vanlig måndag. Men nu ska ja börja söka mig i säng, de ha tagi 1 timme att skriva detta inlägg tack vare att blogg.se åter igen har mupp med uppladdningen av bilder, sällan!

Hörs imoron.

p.s om ni har läst dagens Västis kan jag säga att det hemliga vi har sysslat med är nu not-so-hemlis-anymore. Vår lägenhet är alltså till salu :D


Kommentarer
Postat av: Ia

Tykis var absolut världens duktigaste på marknaden!! Stolt moster också! :)

2011-08-16 @ 10:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0