Påskhelgen!

Påskhelgen var skönt. Fint väder, god mat och bästa sällskapet!

Fredagen städade jag hela dagen och möblerade om. De bilderna fick ni redan :)
Lördagen var det jobb några timmar, sen hem föratt söka R och iväg till Knäppen på lite mat. Påvägen hem tyckte R att vi kunde fara till M&P övernatt iochmed att vi endå skulle dit på mat på Söndagen. Sagt och gjort!

Vi sparkkade boll ute och krattade lite.


Så underbart skönt väder jag det ju också!


På Söndagen kom E&D med Å&V på mat, så pojkarna härjade hela dagen.


Paita & Peppu

Så efter att vi hade ätit och druckit kaffe for vi ut på gården och krattade och eldade lite löv och sen tog vi det lungt på soffan.


Någon var ganska trött :)

Så for vi iväg hem och igår var vi ut hela gänget på mat till Santa Fe! Förvånansvärt snabbt går de lediga dagarna, först kan man knappt vänta att de kommer och sen vips så ha dom fari förbi! Nåja, ja e ledig ennu idag och under veckan blir det bara 4 arbetsdagar så det är lungt :)

Men nu ska ja börja pysa, skall infinna mig i Ekenäs om 1 timme föratt presentera mitt slutarbete och göra en sista visit till skolbyggnaden. Thank god its over!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0